על מעצבים ועל שפה…

עיצוב ותקשורת חזותית, הם חיוניים עד קריטיים לכל מסע פרסום מוצלח, ועל כך אף אחד לא חולק.

אבל לא כולם יודעים, שכשאנחנו מדברים על עיצוב – הכוונה היא לא רק ליצירת וויזואליות אסתטית, אלא על מערך עמוק ואסטרטגי של פיתוח מסר משכנע,

שמהדהד את הדמיון המוחשי של קהל היעד ומניע אותו לפעולה מיידית.

אנשים קונים לא כי הם צריכים אלא כי הם רוצים, ואז- הם מחפשים לרצון הזה צידוקים הגיוניים והוכחות שכליות למה באמת הרכישה הזו כדאית ונכונה.

לכן חשוב מאד שהמעצב שמייצר עבורכם את הפרסום ייקח בחשבון לא רק את הטעם האישי שלכם או את הטרנד החם בעיצוב,

אלא עוד מגוון חשוב של אלמנטים שונים ביצירת פרסום אפקטיבי:

מיהו קהל היעד?, מה הן מטרות הקמפיין? באיזו פריסת פרסום בחרתם?, מהי מניפת הצבעים הקבועה? איזו טיפוגרפיה מתאימה לעסק שלעם ולשפת המותג?

פרסום מושלם חייב להבטיח, שהעיצובים המגוונים יהיו עקביים על פני פלטפורמות ופורמטים מרובים,

כך שלמעשה, העסק יותיר בעולם חותמת עיצובית ייחודית משלו שאנשים יזהו לכל אורך שלבי השיווק והמכירה. 

אז איך יוצרים את קמפיין החלומות, שמזרים לקוחות ומכפיל מכירות?

רק בעזרת תכנון קפדני, חשיבה יצירתית ואסטרטגיה שיווקית, תוכלו להגיע ליצירת  קמפיינים רבי עוצמה שיגיעו לאנשים הנכונים בטיימינג הנכון.

 

קחו לדוגמא את הנחלת הערכים האסטרטגית בחנות הבאה:

בייסיק פלוס היא חנות שמהווה כמעין בזאר בו ניתן למצוא הכול:

תכשיטים, מוצצים, בקבוקים, מוצרי תינוקות, מטפחות, ציציות, פיג'מות ואפילו בגדים כמו: סוודרים, קפוצ'ונים וחצאיות.

איך בניתי עבורם את המותג?

התייחסתי לבשורת החנות: מוצרים בסיסיים לשכונה קטנה עם מעט חנויות.

כדי להמחיש את ערך הבסיסיות, בחרתי בצבעים בסיסיים של כחול, אדום וצהוב,

כאשר ליצירת השפה, השתמשתי באלמנטים של צורות בסיסיות: משולש, ריבוע, לב וכמובן פלוס, כי החנות מוכרת את הבייסיק אבל גם הרבה מעבר…

הקמפיין נחל הצלחה מרובה, החנות הפכה לשם דבר והיא תמיד מלאה בקונים מרוצים,

כי זה כוחו של מיתוג ופרסום מדויק!

אהבתם? שתפו:

גם פה צבעוני:)