ככה לוקחים מודעה והופכים אותה למגנט לקוחות…!

כדי ליצור עיצוב של פרסום אפקטיבי, חשוב לחקור ולהבין את הלך המחשבה של קהלי היעד של העסק.

למעשה, כדי ליצור מודעה שתהדהד את קהל היעד ותחדור לנימים הסמויים שבו, יש לבצע עבודת מחקר של קהל היעד הפוטנציאלי של העסק.

לכן, יצירת הפרסום העיצובי, מתחילה בלמידת עומק של ההתנהגות שוק קהל היעד, כך על פי ניתוח הנתונים ופילוח התובנות,

ניתן ליצור עיצוב מרהיב שעונה על הצרכים והאינטרסים של הקהל הפוטנציאלי, וגורם להם לקום – ולקנות.

רק בעזרת הידע והכלים הנכונים מעולם השיווק והפרסום, ניתן ליצור מודעות, שלא רק ימשכו את תשומת הלב של הקהל,

אלא בסופו של דבר, יגרמו ללקוח לקנות, ולך כבעל עסק – להרוויח.

איך לוקחים מודעה, ומשדרגים את המסר שלה על ידי עיצוב נכון,

כך שלקוחות יבינו מה הם מקבלים ויתחילו להגיע לחנות בהמוניהם?

מיתוג מחדש – זו התשובה. 

שימו לב, כי בסדרת המודעות התמקדנו במסר סמוי אך משמעותי

כמו שלחם וחלב קונים בשכונה ואין צורך לצאת מהשכונה, רק בשביל מוצרי יסוד, ככה גם בשביל מוצרי חשמל שווים – אין סיבה לצאת מהשכונה, כי יש אותם באיכות, מבחר ועם רמת שירות בטעם היימיש. 

מוזמנים להציץ בטיזרים, שמטרימים למודעה, שמשכה מאות לקוחות קונים אל החנות.

אהבתם? שתפו:

גם פה צבעוני:)