בעלי עסקים רבים שואלים: תכל'ס, איך גורמים שהפרסום יצליח? שהוא ימכור? יזרים לקוחות?
האמת היא, שכאשר מדובר בפרסום ישיר שמתבצע בפרינט או במודעות דיגיטליות, הסוד טמון בארבע מילים בלבד, אשר הן אלה שמגלמות את כל עולם הפרסום על רגל אחת.
אז מהי הסיסמה לפרסום איכותי, שמצליח להעביר לקהל שדר איכותי שמניע לפעולה?
לתפוס את תשומת הלב
כולנו חשופים מידי יום לאינספור גירויים, מה שגורם לנו להתעלם מדברים שנראים לנו לא חשובים או מיותרים.
הסוד בפרסום שמוכר – הוא לתפוס באופן מידי את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי שלנו!!
אין צורך בפלפולים, העמקות או משחקי מילים, שיכולים להתאים רק למי שכבר 'נתפס ברשת' של המודעה, כי המטרה העיקרית בפרסום, היא שהלקוח יביט במודעה, והיא תתפוס מיידית את תשומת ליבו.
רק כך יש סיכוי, כי התהליך השיווקי יצבור תאוצה, והלקוח לא רק ייעצר במודעה, אלא אף ימשיך הלאה עם הרכישה.
קבלו דוגמאות לסדרת של מודעות צבעוניות, שלא רק שהן מעבירות את המסר בצבעוניות יוצאת דופן,
אלא הן אף מצליחות לתפוס את תשומת לב של הקורא באופן מיידי, בדיוק בטיימינג הנכון: